Middag ute och bio

Igår så hade jag en super mysig och jätte trevlig kväll med min Figo <3

Vi åkte in till stan vid sju, gick och hämtade ut våra biobiljetter och sen gick vi och kollade vilka restauranger som var öppna. Det blev tillslut China, och det var god som som fan. Jag åt med pinnar medan Figo åt med både pinnar och bestick. Det gick faktiskt jätte bra för mig att äta med pinnar, men Figo hade inte fått in tekniken riktigt. :P

När vi hade ätit upp gick vi till jannes och köpte godis och dricka, sen gick vi till bion och väntade. Vi såg Fast and Furious, den var grymt bra och jag kan lova att det kommer en uppföljare. <3

Vi var hemma vid tolv och då var det sängen i stort sett direkt, Figo skulle upp vid sex och åka till praktiken idag. Men det var jag som var tröttast. x) Jag somnade nästan direkt, är nog fortfarande lite trött, men det ger sig.

Tack Figo för en underbar kväll! <3


@-->----

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0