Provrida en häst

På söndag ska jag åka och prov rida en häst! Ska bli så jävla roligt! Har inte ridit på snuskigt länge, ifs red ju en gång förra sommaren. Den hästen jag ska provrida är en arabkille på 13år, 156cm i manke. Jag kan inte beskriva hur roligt det kommer bli. :D:D En sak vet jag, och det är att jag kommer ha sån jävla träningsvärk dagen efter, men det är det lätt värt.

Nähe, jag kom nästan precis hem från Ikano med Mulla och Micke. Köpte två par trosor, två linnen och en kjol. :) Figo är fortfarande sjuk den stackarn. :( Sen har jag plockat upp tvätten, plockat undan en massa saker och torkat av borden. Så littet vettiga saker har jag gjort idag.

Efter maten hade jag tänkt ta ut lilla Skipper på en längre promenad i det fina vädret.

@-->----

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0