Träningsvärk och rida igen

Det gick väl sådär att rida i söndags. Men kul var det iaf, och vilken träningsvärk jag fick. :P Sen igår fick jag följa med Mulla och rida Fjutten. GUUUUD vilken häst! Helt jävla fucking underbar. Går egentligen inte rikitgt beskriva hur underbar Fjutten är att rida. Jag hjälpte Mulla lite grann med hennes ridning, och hon var hur dukitg som helst. :) En riktigt lyckad kväll igår kan jag lova. Sen sov jag som en stock i natt. :)

Idag har jag gått en liten runda med Anna, Tira och Skipper. Sen gick vi till hundgården och tränade lite lydnat och trix. Tira som inte är van att träna i hundgården utan bara busa, ville inte riktigt lyssna på Anna. Det var ganska roligt att se. :P

Nähe dags att göra lite nytta...


@-->-----

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0