Allt gick i kras

Fy fan, denna dagen började bra. Sen fick jag ett telefonsamtal som gjorde att allt gick åt helvete. Kändes precis som någon drog undan mattan för fötterna, och att jag föll ner i ett svart hål.

Det var soc som ringde, jag får inget bidrag alls, enbart för att jag börjar i skolan imon. Så nu sitter jag här med räkningar som är upp till 7600:-. och jag har inte ett jävla öre! Vart i helvete ska jag hitta 7600:- innan den 29:e augusti?!
Sen säger kärringen att jag måste ha framförhållning!! Hur vågar hon?! Jag har för fan alltid framförhållning! Om jag skulle haft en chans att spara ihop till 7600:- så skulle jag behövt börja spara för ett år sen! För ett år sen hade inte jag den blekaste aning om att jag ens skulle söka till skolan!

Fan fan fan, jag vet inte vad jag ska göra. :'(

Jag vill bara försvinna just nu, men det kan jag inte.. Så det blir väl att ta sig i kragen och kämpa tills det sprutar blod och jag står på gatan med alla mina saker.





@-->-----

Kommentarer
Postat av: //E

men va fan så kan de väl inte göra,idiot kärring,fy fan=/ figo kan inte hitta nåt jobb elle börja skolan elle nåt också då?!så ni får in mer pengar till en början allafall!

2009-08-24 @ 10:13:35
URL: http://littleprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0