Gått i skogen med mina älsklingar

Har recis kommit in efter en runda på en och en halv timme med mina älsklingar, Skipper och Figo. Tränade lite godissök och lite personsök, vilket Skipper tyckte var skit kul. Sen tränade vi självklart på andra saker :)



Påväg till skogen..



Vinka är inga problem, även fast man sitter på en inte alltför jämn sten. :)



Dansa kan jag också....


Väntar på att husse ska kasta kotten..

Tar sats..



Springer efter kotten...



Och kom tillbaka med den. :P

Anledningen till varför jag lägger upp stora biler är för att jag tycker att man ska kunna se vad som är på dom. ;)
Just nu lagar Figo <3 mat och busar med Skipper samtidigt, och idag blir det potatis, köttbullar, brunsås, sallad och lingonsylt. Enkelt och hyfsat gott. :)
Ska gå ut och hjälpa honom lite nu.

Ha en fortsatt trevlig söndag! @-->---

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0