Vet inte vad det är med mig

Idag vet jag inte vad som har hänt med mig, men jag är ovanligt glad och uppåt. Kommer inte ihåg när jag var det sist, men det känns förbannat bra. :)
Usch, jag har en stoooor hög med disk som jag måste ta itu med idag. :( JAG VILL INTE! Men jag vet att jag mår ännu bättre om jag tar itu med det. :)

Nu är min träning "avslutad" på kanonhuset, och det känns också förbannat skönt men endå inte. Sån tur är så ska det öppa ett gym här i skäggetorp någon gång i mars. :) Det bästa med det gymmet, förutom att det ligger så nära, är att det har öppet dygnet runt och på helgerna. Så då behöver jag inte oroa mig för att passa några direkta tider om jag får ett jobb. Sen var det inte jätte dyrt heller. :)

Allt verkar flyta på ganska så bra nu, och det enda jag hoppas på nu är att jag ska få mitt hästjobb. Ska ringa till henne ikväll, för hon var inte inne nu. Så alla, håll tummarna för mig att jag får detta jobbet nu! :D

@-->----

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0