Det gör mig så förbannad!!!!!!

Förra året eller rättare sagt i vintras så blev jag och min kille övertalade att komma och förfesta hos en "vän", för att hennes kille var på julmiddag med sina arbetskamrater. Sen skulle vi med henne ut på krogen, och detta gjorde vi. Sen kom hennes kille till den krogen vi var på och alla åkte hem till dom för att efterfesta. När vi kom hem till dom så var någon tvungen att gå och hämta min hund, så han slapp vara ensam. Denna någon blev jag och "vännens" kille, för att hon var för full. Fråga mig inte varför det inte var jag och min kille som gick och hämtade hunden... Så iaf, jag och hennes kille gick hem till mig för att hämta hunden, medan min kille passade henne, eller vad man nu ska säga.

När jag och hennes kille kommer tillbaka sitter hon och "predikar" hur hon vill vara min vän med mera. Sen kläcker hon ur sig att min kille skulle vara intresserad av henne, och att hennes förhållande är ostadigt och en massa annan skit.
Kvällen slutade med att jag gick hem till Anna för jag var förbannad, och min kille däckade i min "väns" fotölj.

Dagen efter säger min kille att min "vän" och hennes kille hade bråkat som fan, och att hon hade sovit i soffan och hennes kille i sängen.

På nyårsafton berättar min kille att min "vän" försökte förföra honom!! Han trodde inte det var viktigt att jag visste detta, sen är inte min kille så jätte duktig på detta med "tjejspråket" eller vad man ska kalla det. Men jag litar på min kille, så det är ingen fara. Säger bara att min "vän" ligger långt ner på min vänner lista. Vill inte riktigt skriva hur jag egentligen känner för henne här.

Sen i natt så drömde jag 2ggr, att min kille och min "vän" hade sex. Anledningen till att jag skriver 2ggr är för att jag vaknade och somnade om. Det var en riktig mardröm.

Denna händelsen i vintras har stört mig något enormt, och jag tänker på det minst en gång om dagen. Jag vet att det är onödigt att lägg energi på det, men kan inte hjälpa det. Nu när jag skriver detta så skakar jag, för jag är så fruktansvärt förbannad på henne. Att hon ens vågar sitta och titta mig i ögonen och "predika" hur hon vill vara min vän, direkt efter att hon försökt förföra min kille!!

Arg!!!! Nähe, nu ska jag gå en långrunda med Anna, Skipper och Evo. Så jag får lugna ner mig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0