Fredag då

Jaha idag var det fredag. Denna veckan har gått skit fort, ifs det tycker jag att de senaste åren också gjort. :S jag vill sakta ner tiden lite, känns som att jag inte hinner med allt. Det är väldigt jobbigt att känna istortsett hela tiden att man inte hinner med allt för att tiden går så fort.

Ikväll blir det kanske att dricka lite, har inte druckit på en månad, känner mig duktig. :) Sen ska jag hämta min film hos min sk "vän" som jag har skrivit om tidigare. Hon hörde av sig innan idag, och ville att jag och min kille skulle komma bort och fika. Då ljög jag lite och sa att min kille skulle iväg, men att jag kunde komma bort och hämta filmen. Då "lät" hon inte lika glad efter det, men att jag fick komma bort. Då ska jag tala om för er som läser detta, att hon kommer få en så fet utskällning så hon verkligen kommer att veta att hon lever när jag är färdig.

Jag kommer må så bra efter att jag har fått skälla ut henne kan jag lova. Längtar nästan tills jag ska dit..

I natt var första nätten på säkert 4-5månader som jag sov gott. De andra nätterna har jag antingen vaknat för att jag har drömt en mardröm, eller så har jag vaknat flera gånger under natten utan anledning. Det har vart riktigt jobbig, men nu är jag utvilad och på hugget. :) *moahaha*

Ska ta och klä på mig nu, och sen ut med min älskade skipper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0