Siamesiska tvillingar

Hann se lite av en dokumentär som gick på fyran innan, och det handlade om siamesiska tvillingar. Två tjejer eller vad man ska säga. De delade samma kropp, men hade varsitt huvud. Då kom jag och tänka på vem som styr vilken del av kroppen.
Det var häftigt att se dom göra saker som vi tar förgivet, som skriva eller torka sig i arslet. Hahaha nej, men vardagliga saker. De var två helt olika personligheter också, den ena ville börja i college långt borta medan den andra ville bo nära. Sen ville de studera till helt olika saker. Sen tänk när dom får jobb, blir dom anställda som två eller som en person?

Jag har annars varit väldigt duktig idag. Ja Figo har också vart duktig. Vi satte upp rullgardinen i sovrummet och flyttade på persiennen som var i sovrummet ut till vardagsrummet där den ska vara. Sen fick jag rycket och började dammtorka överallt, ställa i ordning saker, plocka in disken och en massa annat. Känner mig riktigt duktig. :D

Det som är surt idag är att jag har så förbannat ont i min axel. Kan inte göra någonting med min arm känns det som just nu, men den skiten måste jag stå ut med. Hoppas bara att det kommer försvinna ju mer jag tränar sen.

Nähe om man ska ta ut lilla Skipper en sväng nu då. :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag såg också det. Tjejen som var till vänster styrde vänster del av kroppen och tvärt om. Vilket sammarbete dom har när dom rör på sig. Undrar hur det hade varit att vara sån.

2009-01-19 @ 20:24:26
URL: http://cervix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0