Träna och virriga busschaffisar

Det var riktigt skönt att sova lite längre i dag. Igår så var jag och provjobbade första dagen, ska tillbaka i morgon och fortsätta provjobba. Men det var ett riktigt härligt gäng som jobbar där, så det kommer inte vara några problem med trivseln iaf. :)
Om en timme sitter jag på bussen, för jag ska ut och träna idag. Kommer att bli en dubbelrunda så att min sjukgymnast blir nöjd. :P
Busschaffisarna igår var hel virriga, minst sagt. När jag skulle till jobbet, då var bussen knöfull och sen var det en kille som ville av vid en hållplats, där det också stod folk som ville på. Vad gör busschaffisen? Jo han kör bara förbi!
Sen vet jag inte riktigt vad chaffisen höll på med förutom det, för han stannade mitt i vägen ett par gånger, och det var varken rödljus eller väjningsplikt, han bara stannade.
Sen när jag skulle hem så vet jag inte vad den chaffisen tänkte på men han höll på att köra helt fel. I en fyrvägskorsning skulle han höger, då kör han rakt fram, och försöker sen backa tillbaka för att kunna svänga höger!
Den resan slutade med att han var tvungen att åka mot resecentrum igen och sen köra rätt väg. Inte nog med det!
Två tjejer skulle av vid abisko, och de hade tryckt på stoppknappen, men stannade busschaffisen? Nej, han fortsatte köra två hållplatser till, innan dom fick gå av.

Nu måste jag göra frukost och sen ta på mig träningskläderna. :D Ska bli skönt att träna lite.

Kommentarer
Postat av: Bea

sv: vad skönt att höra :)

- med mig är det bara bra med

2009-01-28 @ 11:55:48
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0