Trött efter träningen

Jahopp, då har man vart duktig idag med, vart och styrketränat i en timme. Ska tillbaka dit imon med för samma sak, fast imon så ska min sjukgymnast hacka på mig under tiden jag tränar. Hehe, nej men han kommer antagligen öka min träning har jag en känsla av. Jag kommer att döööö, om han gör det.
Sen på torsdag ska jag till Kunskapstorget och snacka med någon om att börja plugga till hösten. Det kommer först bli ett "basår", och efter det om jag har tur och kommer in, så ska jag läsa civilekonom programmet. :D Allt som allt kommer detta ta mig 5år att bli färdig. Men det kommer det vara värt. :)

Vad trött jag är nu, men jag har så mkt skit som måste göras idag med. :( Orkar egentligen inte, men som sagt måste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0