Trött

Jag har vart snuskigt trött de senaste dagarna, ifs kom i säng väldigt sen i lördags natt/söndags morgon. Men det är sånt man får ta när man har kul. :) Just nu slår sig Skipper gul och blå när han jagar en fluga. :P Man hör titt som tätt "dunk" "dunk" när han slår i huvudet i bordet eller golvet. Hehe, han är söt han.

I morgon blir det handla och sen packa ihop alla saker som jag ska ha med mig till Stockholm på torsdag. Pratade med morsan igår, och då helt plötsligt skulle jag ta tunnelbanan när jag väl hade kommit fram med tåget. Om det är någonting jag verkligen avskyr så är det Sthlms tågstation och tunnelbanor. Usch, fy och blä. Sen har jag typ bara med mig 200:-, har inte mer pengar att ta med, så jag får se hur det går med allt, och om det blir tunnelbanan. Jag springer hellre runt på Dublins eller Köpenhamns flygplatser än på Sthlms tågstation/tunnelbanestation. Det är fan så mycket lättare att hitta på flygplatserna. x)

@-->-----

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0