Ett år närmre döden

Jepp, igår fyllde man år och desto äldre man blir desto mindre betydelsefulla blir födelsedagarna. Även fast större delen av dagen var som alla andra dagar så hade jag riktigt trevligt. Åkte hem till Kimberly på förmiddagen och var där till fem tiden. När jag kom hem kollade jag banken och sedär! Jag hade fått mina skattepengar. :) Fram till halv sex, sex slappade jag mest och väntade på att Figo skulle komma hem. Han fick inte direkt någon lugn stund när han kom, det blev direkt in i duschen och upp till centrum för att handla fika.
Vid sju tiden kom hans familj för att "fira" mig lite. Fick ett par datorhörlurar av dom. Tack så mycket! Det ironiska med hörlurarna är att Figo hade köpt ett par nya samma dag. :P Men det var en fin gest. :)
Vid nio åkte hans famlij hem, och vi åkte till Guldfisken för en liten födelsemiddag. :) Det var skit gott, och jag fick en tequila rose gratis för jag fyllde år. (OBS det var en shot) Men gott sam fan var både shotten och maten. Tack så mycket Figo <3

Efter middan var det hem, ut med Skipper och sen sängen.

Idag så blir det lite krångligt med tiderna tycker jag. Ska börja jobba kl.17 men sen har jag tvättstugan 16-22, och Figo är väl hemma vid sex. Jag tycker inte om när tvätten ligger för länge i tvättmaskinen.
Men det blir till att slänga in en tvätt precis innan jag ska med bussen, sen har jag ingen aning när jag kommer hem men Figo skulle fixa med resten av tvätten. :) Så ska jag laga mat idag med, blir färsbiffar i tomatsås och potatis. Super gott. :)

Nähe, om man skulle ta och hoppa in i duschen och göra sig i ordning och äta lite frukost?


@-->-----


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0