Gamla minnen

Tänk vad glad man kan bli av gamla minnen. Snackar med en gammal kompis på msn just nu, och det är så mycket jag hade glömt. Jag skämms nästan, men jag är ruskigt glad att han påminnde mig. För den tiden då mådde jag super och hade skit kul. Ja, jag mår super nu med, men just de åren så mådde jag inte så jätte bra om man säger så.

Men att han hjälper mig minnas just de sakerna som gjorde mig glad tackar jag för. Jag fattar inte hur han kommer ihåg dom! Men men, är man speciell så är man. x)

Jag ser fram emot nästa vecka då jag ska till både Falkenberg och Halmstad. I Halmstad får jag träffa den jag har skrivit om ovan detta, och sen får jag dessutom träffa Elina.

Det finns så många saker som jag vill minnas, och någon dag ska jag ta mig tid och skriva ner det jag minns. Ska bli en intressant dag, när det nu blir. :P


@-->----

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0