Söndag

Pratade precis med Berit i det stallet jag hoppades på att få jobb i, men det visade sig vara för dyrt för henne att anställa mig. Så det sket sig. :( Väldigt tråkigt tycker jag. Hade sett fram emot att få jobba där, men shit happends.

Igår hjälpte vi Anna att flytta till Skänninge. Det kommer bli tomt här utan henne, men hon finns ju inom räckhåll. :D

Idag ska jag dammsuga här hemma, för det har blivit för dammigt nu.  Sen ska jag försöka hitta nått jobb jag kan söka, och förhoppningsvis få. Jag är riktigt trött idag, så jag orkar inte skriva så mycket. Men ha det super bra allihopa!

@-->----

Kommentarer
Postat av: Mams

Hej höna!

Så tråkigt att det inte blev nåt med hästjobbet. Håll ångan uppe du får snart ett! Satsa på ekonomiutbildning till hösten - träffade en tjej igår som arbetar som ekonom i större delen av världen, senast några år i Nairobi :-))

Kram

2009-03-01 @ 16:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0