Tillbaka kommen från Falkenberg och Halmstad

Jag har nog aldrig varit nere i Falkenberg och haft så trevligt jag hade. Sen ska vi inte prata om hur kul jag hade i Halmstad. :)

På torsdagen kom jag ner, och då vart det "tjejkväll" i butikerna i stan som jag och morsan gick på. Sedan på fredagen vart det en massa flängande i stan, fick ju låna morsans lilla brum brum. Då gäller det att passa på att köra lite. :P Samma kväll åkte jag, morsan och Micke till Klitterbadet och simmade, satt i aroma bastun (vilket var riktigt härligt), och sen satt vi självklart i ångbastun. En väldigt trevlig kväll helt enkelt.
Lördagen vart jag lite stressad. Morsan, Micke, Mimi och jag drog till Ullared (Gekås), men innan vi gick in på Gekås så stack vi till den "nyöppnade" erotikbutiken. Fanns en massa saker som jag ville ha, men hade inte pengar till det. :(
Väl inne på Gekås så var det en massa j*vla turister överallt. Jag och Mimi spang runt och mötte sen upp med morsan och Micke. Men det var nog rekord tid som jag var där inne. För det var ingen lång stund. Det enda jag kunde tänka på var att sitta i en bulldozer och köra över alla turister och deras förbannade vagnar. *grrr* Så irriterande.

Sen hann vi nästan precis hem till Falkenberg igen innan jag var tvungen att flyga in i duschen, för att göra mig i ordning för kvällen i Halmstad. Efter en nästan för kort stund kom Elle och hämtade mig, och vi åkte hem till Elina.
Vi käkade och började dricka, sen kom Emma och efter lite förfestande hemma hos Elina gick vi hem till Hannes.
Där vart jag riktigt förvånad att Jocke var där, men det var kul.
Efter Hannes gick vi tillbaka till Elina, ut med hennes hund och sen ner på stan där vi skulle hitta Per, Björn och Markus.

Det tog lite tid att hitta dom, men när vi väl gjort det stack vi till B&B och hade hur kul som helst. Kvällen slutade i Elinas lägenhet kl.07.30 (efter vi ställt fram klockan), och sen kl.08.00 vaknade jag som en och annan duracell kanin och sparkade upp de andra. :P Oops! Haha, hade bara så jävla roligt!


@-->-----

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0