Färsbiffar

Idag ska jag ge mig på att göra färsbiffar, potatis och någon sås till. Hoppas att det kommer gå bra.

Valborg helgen var rolig och lång. Hade riktigt trevligt på festen vi var på på valborg. Många trevliga personer och sen en som stack ut som bara den. Orkar inte dra hela här. Men kort och gott en riktig diva som trodde hon var bättre än alla andra, som väntade på att någon annan skulle öppna dörrar för henne. Kan lova att jag fick mig många skratt när jag såg hur hon betedde sig.

Idag skjutsade jag Carina och Hubbe till Valla djurklinik. Hubbe skulle ta några blodprover som såg bra ut. Det som ska nämnas är att Hubbe är 13år gammal.

Jag skulle egentligen städat idag, men tiden har inte räck till riktigt, så det får bli en städdag i morgon ist. Just det, ska förska komma ihåg att ringa en elektriker och kolla hur mkt det kostar att koppla in tvättmaskinen.

@-->-----

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0