Vill gå

Jag är extremt sugen på att gå på krogen så man kan dansa lite. Det känns som ett sug i hela kroppen. Får väl se om jag hittar någon som vill följa med när jag får lite pengar över på kontot. Då blir det någon annan krog förutom Plaza. Känns som att jag jämt är där när jag är ute, vilket jag oftast är med. :P
Nej, nästa gång ska jag in på Platens eller något annat ställe där jag inte vart innan. Det går inte riktigt att beskriva hur sugen jag är på att dra ut på krogen och dansa. Skulle vart kul om det var ett tjej gäng som drog ut. Men sen känner jag inte så många tjejer här. Hmm, får se vem eller vilka det blir som följer med.

De som vill följa med, säg bara till!

Ska dra in i duschen nu och sen göra sig i ordning lite.


@-->-----

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0