Croupier

Då har jag gjort två av mina tre provpass och jag har bara fått posotiv feedback av mina "övervakare" och från min chef. :D
Tycker att det är riktigt jävla roligt att jobba som croupier. Träffar massor med folk och arbetskamraterna är trevliga och snälla.

I torsdags fick jag låna volvon och jag mitt pucko kollade inte riktigt noga på vad som stod i parkeringshuset där jag parkerade. Jag slutade ca kl.02.15 och parkeringshuset låstes kl.00.00. Så bilen var inlåst i parkeringshuset. x) Sån tur var fick jag skjuts hem av en arbetskamrat. :) Så igår var det bara upp tidigt och hämta volvon inne i stan.

Men igår så gjorde jag iaf inte om samma misstag utan ställde bilen på ett helt annat ställe där den inte kunde bli inlåst. ;) Jag var väl hemma vid kl.04.00 i natt. Har fortfarande inte piggnat till riktigt, men det kommer väl.

Nu får jag vänta till den 1:a maj innan jag får provpassa igen och efter det så blir det inga mer provpass. Då blir det riktiga pass så jag kan tjäna lite pengar med. :D Jag ser verkligen fram emot det.

Den bilden bjuder jag på. :)



Såg precis att jag har tävtten idag. Kan vara bra att komma ihåg det. x)

Nu ska jag gå ut med Skippen. :)

@-->----

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0