11/3 -10

Idag har det inte hänt alls mycket. Jag och Skipper gick och mötte Figo när han var påväg hem från stan. Vi har kollat på Percy Jackson and the thunderwig thief. Tyckte att den var sådär faktiskt. Hade väl lite väl höga förväntningar. Men men, den var iaf ingen total flopp. :P

Vad imorgon bjuder på vet jag inte än, det får jag helt enkelt se. Men på lördag ska jag ha skit kul. Förmiddag eller tidig eftermiddag ska jag, Figo, svärfar och Figos bröder till simhallen och simma lite. Jag har vart sugen på att simma i säkert 2-3veckor. Sen att svärfar bjuder på hela kalaset gör det hela ännu roligare. ;) Senare på eftermiddagen vid tre tiden ska jag ut och rida. :D:D
Ska rida på en d-ponny och ska antagligen bli medryttare på Czandor. :) Det är kanske inte samma sak som att ha egen häst igen, men jag får rida iaf. :D

Det är hästen i mitten som jag ska rida på. :)



@-->----


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0