30/3

Snart är det april och jag saknar verkligen inte snön. Nu ska bara allt vatten bort och värmen ska stiga, sen är jag nöjd. :)

Ikväll ska jag på intervju på Harry's. Man kan bara hoppas att jag får det. Sedan väntar jag på svar från Jysk om jag får praktik där. Hon skulle ringa tillbaka idag, så det hoppas jag att hon gör med. :P
Om jag får lite tur för en gångs skull... Då skulle det se ut ungefär såhär; Jag får jobbet på Cherry's (som jag ska på intervju på ikväll) och sen att jag får praktiken på Jysk. Efter ett tag så får jag ist anställning på Jysk och då har jag två jobb och kan tjäna lite pengar. :)

Tyvärr kan inte jag göra nått mer än att bara vänta och göra mitt bästa om jag får antingen jobbet eller praktiken. :(

@-->----

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0