Dagen som stod stilla

Ja det känns så iaf. Idag hade jag ett möte kl.14 på jobbtorget, jag var väl där kl.13.40. Satt och väntade till prick kl.14 då kom B och sa att jag skulle vänta lite till. Vilket jag gjorde. Varför jag skulle vänta lite till var för att jag inte behövde vara med på info mötet och att A skulle hämta mig så fort det var över. Men vad gör han ist?! Jo, han börjar med alla andra j*vlar som hade vart med på mötet ist! Så jag fick sitta och vänta i en och en halv timme innan han var färdig med de andra. Sen när det väl var min tur tog det 5minuter sen var vi färdiga och jag fick åka hem.

Det som var mest jobbigt var att jag har haft migrän precis hela dagen och det har fortfarande inte släppt. :(

En god nyhet iaf! Jag får mina pengar av soc!! :D:D:D Så jag ska bara vänta på dom sen blir det ett busskort så jag kan ta mig ut till stallet. :D Är så himla glad! :D
Nu ska jag titta på CSI.

@-->----

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0