6/5 -10

Jag blir så jävla förbannad på domaren som tyckte att min mamma skulle bevisa att puckot dom anställde för att göra i ordning deras badrum, är en riktig hantverkare. Alltså att andra företag skulle ha anställt honom för andra arbeten. Dett är inte direkt möjligt för min mamma. Så mamma och hennes man lade ner stämmningen mot hantverkaren.

Nu när jag och Figo åker ner i morgon så ska jag tipsa dom att ta kontakt med tv4:as Fuskbyggarna. Inte för att jag tror att mamma kommer göra det. Men man kan alltid tipsa henne.

Igår fick jag mitt schema för maj månad. :D Ska bli riktigt skönt att få komma ut och arbeta. :D

Nähe, nu ska jag ut med Skipper och sen på möte med Jobbtorget.

@--->-----

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0