Mår skunk :(

Kom till praktiken i god tid och med ett gott humör. :) Började med att fylla på lite grejer till frukosten och sedan skära och smöra baguetter. Sen vette tusan vad som hände, men jag kan tala om att det är inte lätt att springa i trätofflor. Jag blev iaf extremt illamående och fick som sagt springa till toan. Första gången var det falskt alarm men inte andra gången. Så jag fick ta och pallra mig upp på cykeln och cykla hem. Jag mår lite bättre nu, men har fortfarande frossa emellanåt.

F*n att detta jämt händer mig. Men sen vet jag inte om jag ska bli förvånad då alla mina vänner har vart sjuka men inte jag. Så det var väl dags för mig nu. Kul är det inte.
Hoppas att jag mår bättre imon så att jag kan åka till praktiken på onsdag och till personalmötet inne i stan.



@--->-----

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0