Nollning och ett hjärta av guld

Jag börjar med ett hjärta av guld, för det har min svärfar. Som jag skrev i mitt förra inlägg så fattades det mycket pengar till räkningarna. Men sen kom min svärfar in och lånade mig det som fattades. Då har man ett hjärta av guld. Tack Arne! <3

Igår var första riktiga nollep, (ja det heter nollep) kvällen. Det var lekar, grillning och dricka. Vi är ungefär 140-150 antagna på basåret, så vi var en hel del personer kan jag lova.
Här kommer de få bilderna jag tog, så får du döma själv om det är mycket folk eller inte.. :P
                                                                                                 







öl häfvning i full gång

öl häfvning i full gång




Detta är bara några av bilderna, men imon är det dags för nästa roliga fest, och då lovar jag att jag kommer ta fler bilder. :)

@-->-----

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den filmen är ju hur bra som helst! Men jag vet att den är lite knäpp. Jag har inte fått något svar från MoA än.. Vet inte vad som har hänt faktiskt. Det ska ju gå via Mjölbykommun... Men jag ska söka om nu igen så jag får gå i Januari. Det börjar ju en ny omgång då.

2009-08-31 @ 12:56:14
Postat av: Anna

Jag som skrev innan..

2009-08-31 @ 12:56:40
URL: http://cervix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0