Nu är det inte långt kvar

Det händer en massa saker i augusti tycker jag. Nu på lördag 15/8 ska jag, Figo och Skipper ner till Vadstena på kräftskiva hos Christer och Gigi. Det roligaste är att mamma och Micke också kommer vara där. :) Ska bli skönt att träffa dom igen. Det var inte jätte längesen jag träffade dom sist, vilket var i juli. Men det är skönt när mamma finns i närheten ibland. :)

Sedan den 25/8 börjar jag som sagt i skolan, vilket ska bli himmlans skönt.
Efter det någon helg i slutet av augusti kommer pappa upp (förhoppningsvis). Pappa har ju inte vart här uppe alls sen jag flyttade hit, vilket är tråkigt. Men nu kommer han som sagt upp hit, om allt klappar som det ska. *hrm* Om det ändras denna gången med kommer jag verkligen inte vara glad kan jag lova.

Den tredje saken som också är i augusti är att jag och Figo har varit tillsammans i ett år. :) 30/8.

Nähe nu ska jag spela en stund, vilket både jag och Figo har förtjänat idag. Vi har städat hela lägenheten och flyttat runt på lite småsaker för att få plats med all skit. c(:

@-->------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0