Schema

Jag fick hem mitt preliminära schema för nollningen, och det kan man kalla för fullsmockat. Så nästa vecka och veckan efter det kommer jag har fullt upp. Ifs det kommer jag ha med bara skolan, men jag tänker bannimej in missa nollningen. Det finns två alternativ till hur nollningen kommer bli, antingen en katastrof (vilket allt annat verkar bli i mitt liv när det gäller folk), eller så kommer det bli... Ja vad är nu motsatsen till katastrof? Har fått hjärnsläpp. :S

Jag hoppas iaf att det blir motsatsen till katastrof. :)

Nähe, idag är Figo med sin pappa på landet, och jag och lilla Skipper är ensamma hemma. Så jag hade tänkt att passa på och spela lite nu. :P


@-->------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0