Ska vara extra duktig idag

Lite senare idag ska jag och Skipper gå fram och tillbaka till universitetet, mest för att jag vill veta hur lång tid det tar. Om jag har tur så hinner Erica och Jack följa med. Då blir det fart och fläng kan jag lova. :) Jack den lilla studsbollen, hehe...
Ska ta lite bilder under promenaden, så de kommer dyka upp här sen.

Jag trodde att min skola börjar på onsdag, men jag hade fel. Den börjar på tisdag, och det var tur att jag kom på det. Om jag skulle missat första dagen så skulle jag blivit av med min plats. :S
Så nu är det verkligen inte långt kvar, och det märks på fjärilarna i magen kan jag lova. :P

På tal om fjärliar, det kom in en liten jävel igår eftermiddag som jag försökte fånga och sen släppa ut. Men den ville inte bli fångad, iaf inte av mig. För idag så fick Figo tag på den och släppte ut den.  :)

Nähe, nu funderar jag på att spela en liten stund, och sen får jag se om jag "orkar" dammsuga innan promenaden.


Tjingeling sålänge! @-->-----

________________________________________________________________________________________

Det blev en promenad på 2 och 1/2 timme! Det ni, det är inte dåligt! Men jag tror knappast att det skulle ta lika lång tid att gå till universitetet utan hundar. :P

Jag och Erica fick en komplimang av två killar i 14-15års åldern, att vi var lika söta som våra hundar. Efter dom hade sagt det så kom jag på att jag inte har fått en komplimang av en främmande person på jätte länge. Så även fast de var unga, så värmde det lite. :)

Jack                                                              Erica                                                    Skipper


Nähe, dags att kolla vad som går på tv ikväll.


@--->----

Kommentarer
Postat av: //E

Hellu! Nu har vi ju varit å gått nästan 2 timmar! Håller fan på å dö i bena!=D Men va trevligt!! Får ta en promenad snart igen!=)

2009-08-23 @ 19:10:01
URL: http://littleprincess.blogg.se/
Postat av: //E

sv: jo har badat! Gjorde det ett tag efter ja kom in!=) Fy va ja tvungen å vara med på kort?!Usch eh!! Ses imorron å hörs som sagt!=) Ska kolla spök program på tv:n snart med!=) Hoppas det är nåt läskigt! Får säga till om du vill ha hjälp å ändra bloggen så kanske ja kan fixa det nån dag då macke fiskar på kvällen elle nåt!=)

2009-08-23 @ 22:15:54
URL: http://littleprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0