Fått mycket gjort

Idag trodde jag aldrig att jag skulle orka med allt som "måste" göras här. Men det gick efter lite köttfärslimpa i magen. :) Jag  borstade Skipper, klippte hans tassar, dammsög lägenheten och plockade upp tvätten. Sen fixade jag dessutom i ordning lite av disken. Måste vänta tills diskmaskinen är färdig innan jag kan fixa resten i köket. Den är ju kopplad till kranen. :S

Imorgon blir det till att klippa sig! Jippie!!! Har inte klippt mig på 1 och 1/5 år. :S Så nu är det verkligen dags att klippa sig, sedan på kvällen ska jag på arbets intervju på Catapult. Jag var där på intervju förra året med, men allt slutade med att jag hamnade på Addici ist. :P Men denna gången hoppas jag mer på Catapult om det är samma härliga atmosfär. :) Men det får jag veta nästa vecka om jag fick jobbet.
Arbetstiderna är inte de roligaste mån-tors 12.45 till 21.00 sen fredagar 10.00 till 16.00, men det som är fint är att dom har kollektivavtal. :)

Håll tummarna för mig nu!

Nu kom Figo <3 hem så jag ska pussa lite på honom innan jag spelar en liten stund. :P

@--->-----

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sluta ljug nu Annie. Du klippte ju dig förra året i Falkenberg. Minns du inte det? På Seven ;)

2009-06-03 @ 23:05:19
Postat av: Anna

Som kommenterade innan... Shit, ibland går det undan...

2009-06-03 @ 23:05:57
URL: http://cervix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0