Förstår inte..

När jag vaknade imorse kände jag mig inte trött alls. Bara tungt att gå upp när det fortfarande är mörkt. Men sen på fysik föreläsningen i eftermiddags så märktes det verkligen hur trött jag var. Satt och asgarvade i säkert 10min, nästan helt utan anledning. *ooops* Men kul var det iaf.
När skolan var slut frågade Julia om jag ville följa henne hem, då hon hade cykel. Det gjorde jag, men båda två gick då jag hade tagit bussen till skolan.
Figo hade vart jätte gullig och fixat maten tills jag kom hem, men jag var för trött för att äta. Så jag åt bara lite. Vi ska snart upp till Arne och Carina för att fika, egentligen orkar jag inte men vi lovade igår.

Imorgon ska vi sitta kvar i skolan för att skriva labbrapport. *suck* Det suger att göra det. Men det måste ju göras för att jag ska kunna avsluta kursen.

Nähe, nu ska vi visst röra på oss.
@-->---


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0