BÄST!!

Idag har jag vart super duktig. Dagen började med att gå upp ur sängen, ta en snus och göra te. När tee´t var slut, gick jag ut med Skipper. Då vi kom in hämtade jag mina träningsaker, lade dom i vardagsrummet och började styrketräna, vilket var görskönt. :) Sedan försökte jag räkna lite matte inför tentan imon, vilket gick åt skogen. Ut med Skipper igen och kasta lite boll. När vi kom in tog vi det lite lugnt i en timme, sedan stack jag iväg och handlade lite saker. När jag kom hem satte jag igång med en pastagratäng, som var skit god. :D

Jag såg ju självklart till att den var färdig lagom till Figo kom hem. Så Figo fick en öl och mat serverad innan han gick in i duschen. Känner mig riktigt duktig. :)

Min trötthet har jag klagat på ett tag nu, den försvann idag efter jag tränade. :) Jag hoppas iaf att det var träningen som botade den. x)


Kollade dessutom på vinterjackor inne på klädjätten, de var svin dyra! Den billigaste gick på femhundra spänn! Vadå? Tror de att en student har råd med det?

Sen börjar jag bli riktigt trött på academic work.. De riktar ju främst in sig på studenter, varför har de bara då heldags arbeten?! Har inte hittat ett enda som arbetstiden är på kvällar och helger. *grr* Det enda jag kan göra är att vänta och hoppas på att det kommer ett kvälls- eller helgsjobb som jag får.

Just det, jag ska kanske tävla med Skipper på söndag i agility. :D

En fin sommarbild :)


@-->----

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0