Råkade somna

Idag när jag hade kommit hem från tentan, och gjort lite av det jag skulle. Då skulle jag sätta mig i soffan en stund, och det small bara till, sen sov jag. Det var skönt som bara den att få sova lite.

Just det, får veta mitt resultat på biologi tentan den 3:e november. :D *håller tummarna* Sedan på dagens matte tenta gick det som förväntat. Åt skogen, men det är lugnt. Blir att göra omtenta i januari, och då har jag lite mer tid på mig att fatta allt som fattas skall. :P

På måndag börjar jag med kemi och fysik. Ska bara köpa kemi boken som kostar 580 spänn! Jag som redan kommer ha det j*vligt knapert i november. :S Men det ordnar sig alltid. :D

I morgon blir det att städa och jaa, resten som behövs göras märks väl i morgon.



@-->------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0