"Barnkalas"

I fredags var det "barnkalas" på skolan för oss basårs nollor. Det enda jag behöver säga är: FY FAN VAD KUL VI HADE!

Här kommer en massa massa bilder!

Några grabbar i våra "fina" overaller! Häfver öl för fullt :)

Jag och Linda. Jag hade inte hunnit få min kalashatt än. :)


En massa folk


<Snyggaste utstyrseln på kvällen, tyvärr kom en arm i vägen>


Lite folk som snackar

Sötaste utstyrseln


Folk målar på overallerna



Alla hjälptes åt att blåsa upp ballonger




Linda och hennes mästerverk


Ballonger




Öl häfvning i full gång


Micke var så söt med sin napp, så jag var bara tvungen att ta kort på han. :)



Similla, jag och Linda




Jag och Linda i våra fina partyhattar

Allt folk började röra sig in i tältet          


Marshmellow tävling, killen i mitten vann. :)


Basårs gyckel
Faddrarnas gyckel





Sen blev det en massa dans, alkohol och glada miner.

När jag kom hem, blev det till att byta byxor då mina var blöta av svett. Kan lova att det inte finns någon ventliation i våra overaller. Efter jag hade bytt byxor gick jag och Figo upp till Ryd.

På den andra festen kände jag ingen. Men den festen ballade ur totalt, folk slogs, jag blev nästan skjuten i huvudet av en kolsyrepistol, en annan kille blev träffad i benet av den, men det var ingen fara med honom. Till slut flippade lägenhets innehavaren ut och kastade ut oss allihopa, vilket var skönt. Så jag och figo gick upp till universitetet och hämtade min cykel, sen åkte jag hem. Figo skulle följa två stycken till Skäggetorp.

Jag var hemma vid halv fyra- fyra, och då lämnade jag dörren till lägenheten öppen då jag hade fått Figos nycklar med mig. Vi sex tiden hörde jag att telefonen ringde, det var Figo som bad mig öppna dörren.
När jag gjorde det frågade jag honom om han hade försökt öppna den själv. Men nej då, han hade inte försökt öpnna den olåsta dörren själv. :P

Det var min fredag, som var både skit kul, och inte lika kul. :)

@-->----------






Kommentarer
Postat av: Linda

Helt klart ett lyckat kalas! Fan va svettig man blir av att dansa i overallen! =P Tur att du inte blev skadad!

2009-09-01 @ 19:32:13
URL: http://brutalasanningar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0