Jag vet..

Jag vet att jag är lite dålig på att skriva här, men orken går till lite viktigare saker just nu. Så som skolan, vänner, pojkvän och hund. Så de som följer min blogg får ha lite tålamod helt enkelt. :P

Förra veckan såg jag Money brother på Kalas, vilket var skit kul. :) Annars har det vart skolan, ta igen sig och plugga hemma. Helgen så var det fest både fredag och lördag, och denna helgen som kommer nu blir det fest på fredag igen..

Annars händer det inte mycket i veckan förutom skola och plugga mest. För det kan jag göra nu när jag har köpt nästan alla böcker. :) Jag har alla böcker som jag behöver för de ämnen vi läser just nu iaf. :D

Nähe, ska traska upp till svärfar som skulle bjuda på varma mackor. :) *mums*


@-->-----

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0