Lite att göra

Idag så har jag lite att göra. Det skulle jag kunna ha varje dag ifs, men jag väljer att inte ha det. Då skulle jag bli knäpp. Idag har jag betalat räkningarna, ska plugga och sen får jag se om jag hinner bada Skipper idag. Jag tror att Skipper bara blir glad om jag inte hinner bada honom. Finns inget han hatar mer än att bada. :P Men han är så söt när han står där i badkaret dyngsur och jätte liten. :)

Denna veckan och nästa blir det fart på kan jag lova. Denna veckan har vi en inlämnings uppgift i matten (gruppuppgift), sedan har vi sittningen den första som jag ser fram emot. Nästa vecka så blir det att åka till Falkenberg. :) Ska bli skönt att få komma hem lite. Inte för att det blir någon lugn vistelse, måste ta med alla skolböcker och plugga där med. :(

Nähe dags att kolla mailen och sen sätta igång med pluggandet.



@-->-----



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0