Nu är det bestämt :)



Jey! Nu är det bestämt! Första gången som Figo ska följa med till Falkenberg. Den 8:e oktober åker vi tre ner. Sen vet jag inte om vi kommer hem den 11:e eller den 12:e, men det kvittar just nu. Jag kommer inte riktigt ihåg när jag var nere senast, men har för mig att det var i februari/mars någon gång.

Ska bli skönt att träffa lite gamla vänner, sen ska jag upp till Elina och hjälpa henne rida två hästar, och testa hennes gammel tant. Så det blir iaf tre hästar på en och samma dag. Kan lova att jag kommer få en fin träningsvärk iaf. Men det är fint, då vet man att man har gjort nått nyttigt. :P

Idag har Figo var super snäll, han har dammsugit lägenheten. Så jävla skönt att slippa att tänka på det, har redan tillräckligt med saker att tänka på och hålla reda på. :P

Gud, vad jag saknar att ha häst, men nu kommer det förhoppningsvis bli ännu mindre tid till det. Igår sökte jag två jobb, och förhoppningsvis får jag något av dom. Det är bara extra knäck, men gött med lite extra pengar i fickan varje månad. :)

Hej hopp fisksnopp!

@-->-----

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0