Plugg under min lediga dag

Idag har jag varit duktig tycker jag. Började med att hämta ut mitt knästöd, sedan käka, gå en lite längre runda med Skipper och efter det blev det plugga. Jag började med matten, vilket jag körde fast på efter ett tag och då gav jag upp. Tänkte då att de talen kan jag få hjälp med i morgon på lektionen, men så ringde de från Academic work och ändrade intervjun till kl:14, så jag missar hela matte lektionen. Skit också. Men Linda kanske har lite tid i helgen och kan kanske hjälpa mig med dom talen? Kan ju bara hoppas.

Sedan satte jag igång och började renskriva biologin, vilket inte var så svårt. Men jag har JÄTTE mycket kvar att renskriva, men jag orkar bara inte mer ikväll. Får ta lite i taget och förtsätta i helgen..

Tittade lite på datorväskor, fy fan vad dyra de var. Jag vill ju inte ha en axelväska utan en ryggsäck. Den billigaste jag hittade låg på 700:-, och det är inte ens rätt storlek. Men Figo tror att min 15,6 tum går i en ryggsäck som passar en 15,4 tum. Jag vet inte, men det är ju bara att ta med datorn och prova. Eller ta en dator de har i butiken och prova. :)
Men väskan får vänta, har inte råd just nu med utgifter, sedan hoppas jag på att snart ha pengar till Skippers ögonlysning så han blir godkänd snart.


@-->---- <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0