Samma tabbe

Nu har jag gjort det igen. :S Trodde att jag skulle tvätta idag, vilket inte stämde. Min tvättid är imorgon. :S Men det är sånt som händer när man har mycket att tänka på.

Imorgon ska jag hämta min nya leksak. :D Ska bli gött som fan. *hehe* Idag har jag och Figos familj gått runt i tornby och tittat på olika saker, köpt lite skit och haft trevligt. :)

Förutom att hämta min leksak och tvätta imorgon så blir det att plugga matte och förhoppningsvis bada Skipper. Detta är andra lördagen i rad som jag tror att det är en söndag med skola dagen efter. Men sån tur är, är det inte så. *pust*

Nu ser det lite ljusare ut för Falkenbergs resan också. Men när jag väl kommer ner har jag en känsla av att det kommer vara fullspäckat med saker jag ska hinna med. :S Visst det kan vara trevligt det med, men ibland skulle det vara skönt med ett lugnare tempo när jag väl är nere.

@--->------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0