Dumma dumma dumma

Igår påväg från tvättstugan skulle jag och Skipper busa lite. Så jag sprang iväg en bit och skulle sen glida lite (då det är som en isbana på vägen) trillar och landar med all kraft på höger höft (ryggsidan). Jag hade glömt av att jag bara hade skateskorna på mig och inte kängorna. Ont som fan gjorde det iaf, och det gör ont än idag. Men men, är man klantig så är man. :P

Är ändå glad trots mitt lilla missöde igår, min gamla mattelärare från gymnasiet ska hjälpa mig på lördag inför matte tentan. Gud vad glad jag blev när hon sa det. Varför jag blir så glad över detta? Jo, för hon är den enda matte läraren som jag har haft som förklarar så att jag förstår. :D


Det pirrar lite i magen på mig.. Snart är det dags för sökningarna till höstens program, och jag hoppas som f*n att jag kommer in på sjukgymnastprogrammet. Tyvärr är det ett väldigt populärt program, men alla får hålla tummarna för mig.
Okej, det är ett tag kvar till sökningarna som börjar i mars har jag för mig. Sen får man inte veta det exakta svaret förrän i juli. :S Äsch, skit samma jag SKA in på den utbildningen, oavsett om det blir i år eller nästa år.
Om jag inte kommer in i år (vilket jag hoppas att jag gör), så får jag jobba tills nästa år. :)


Nähe, nu blir det att spela eller titta på tv en stund.


@-->----


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0