Det här med lögner

Jag vet nu att jag aldrig kommer komma ifrån det här med skitsnack och lögner. Det är inte jag som snackar skit och sprider lögner, men de som jag trodde var mina vänner gör det. Kan inte beskriva hur less jag är på det. Men jag vet också att jag kommer ha det runt omkring mig hela mitt liv. För det är inte bara "vi under 30" som snackar skit, det finns mist lika många "över 30" som också gör det.

Jag är jävligt petig med vad jag säger om andra, så att jag vet att jag har sagt sanningen. Åtminstonde vad personen i fråga sagt till mig (om sig själv). Då kan ingen komma och påstå att jag ljuger, för då är det person nr 1 som ljög för mig först.
Om någon ber mig att hålla tyst om något, då gör jag det, för jag är ingen person som sprider hemligheter.

När jag var yngre var jag inte mycket bättre själv, men då pratar vi om minst 3år yngre. Då kunde jag lätt snacka skit om någon, men jag mådde så dåligt av det, så jag slutade helt enkelt.

Börjar bli väldigt trött på att få ta skiten som andra ställt till med och sedan skyllt ifrån sig, sen är jag också väldigt trött på att få kniven i ryggen.
Det måste vara därför jag älskar djur så mycket, för de håller inte på med lögner och skitsnack. :)

Sen vet jag att jag kommer få mycket skit för detta inlägget, men det skiter jag blanka fan i. För jag har inte ljugit.

Nähe nu ska jag kolla på vad som går på film ikväll och sen göra macka åt mig och Figo. <3

@-->-----

Kommentarer
Postat av: mams

Koppla av! Du behöver aldrig oroa dig så länge du har rent mjöl i påsen :-)

2009-08-12 @ 10:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0