Vrf blir det alltid såhär?

Fan vad trött jag börjar bli på mig själv. Kanske inte så konstigt heller, då jag misslyckas med skolan. Nu är jag tvungen att göra två omtentor i januari. Det kanske till och med blir en tredje, beroende på hur jag gör ifrån mig på morgondagens tenta i fysik.
Det var kanske bara 13 eller 14st som kuggade på kemi tentan, av 120! Känns verkligen tungt nu och som att jag har tagit mig vatten över huvudet. Vem vet, det kanske jag har. Det är ju det som kommer märkas i slutändan.

Vilket jullov jag får, plugga matte och kemi. Känns inge roligt alls. Igår försökte jag plugga lite fysik, men det gick bara inte. Så jag ska försöka snart igen, hoppas bara denna tentan går vägen annars vet jag inte vad jag gör.

@-->----

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0