Upprepning

Igår var jag på arbetsförmedling på något vägledningsmöte för ungdomsgarantin, och där var det en gubbe som skulle berätta för oss om ungdomsgaratin.
Han röst var en sådan röst man kunde somna till, sen lät han som en präst ibland. :S Men det som irriterad mig mest var att han upprepade sig. Jag känner ingen människa som lyckats säga "till exempel" fem gånger i samma mening! Jag var tvungen att sitta och "lyssna" på honom i över en timme, och jag kan lova att det kröp i hela kroppen på mig. Jag ville bara därifrån. Sån tur var så fick jag gå, men vissa andra stackare var tvugna att stanna kvar i två timmar till.

Arbetförmedlingen borde byta gubbe när det gäller sådana saker. För jag var nog inte den enda som fick panik över hans sätt att prata och upprepa sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0