Tredje gången gillt

Detta är tredje gången jag blir tvungen att skaffa en ny blogg här. Första gången så försvann alla mina inlägg och andra gången var det någon som hade skickat ett virus så alla mina inlägg försvann.. Vilket jag tycker är väldigt svinigt gjort.

Kan lova att jag kommer byta blogg om detta händer igen, för det är inte kul alls.

Idag så var jag och Figo på ikano, köpte en ny dörrmatta, en större. Vilket såg väldigt bra ut i hallen när den kom på plats. Senare så kommer Jocke hit och ska spela lite PS3. Jag skulle egentligen tränat idag, men jag vaknade med världens huvudvärk och detta var jag inte ensam om, Figo hade också huvudvärk när han vaknade. Kan undra vad vi gjorde mot varandra när vi sov. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0