Falkenberg

Jag undrar när nästa tripp till Falkenberg blir. Men det är sånt som märks. Jag saknar Falkenberg på sommaren, att ligga på stranden och framförallt att ha nära till stranden. Inte för att jag är allt för mycket för att sola, då jag inte tål solen. Men det är så förbaskat skönt att känna sanden mellan tårna. :)

Idag äntligen har mitt bank byte gått igenom. Det skulle gått igenom för över en vecka sen, men det vart något fel på vägen. Nu är det ordnat så nu ska jag bara kolla så att försäkringskassan vet om det med. Vet inte riktigt om jag orkar sitta i deras telefonkö idag, så jag får se om jag ringer imon ist.

Ikväll ska jag och Figo till Kimberly och Prytz, dom hade ordnat någonting ikväll. Fattade inte riktigt vad när Kimberly försökte förklara för mig, men å andra sidan har jag inte mitt huvud med mig idag. Är snuskigt trött i huvudet, kroppen är på g och vill träna/arbeta ungefär, men mitt huvud ligger och sover någonstans. :S


@--->---------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0