Kuslig sjö

Jahopp, då var man arbetslös igen. Inte för att det gör mig sådär jätte mycket, då det inte var världens roligaste jobb.

Men skit samma..

Häromdan var jag, Figo, Kimberly, Prytz och Skipper och badade, sen bestämde vi oss för att dra och fiska lite. Så vi åkte långt in i någon skog och lite fel vägar först, men sen kom vi fram. Det var nästan helst vindstilla och shit vad fiskarna hoppade. :) Vi började ro ut med båten (första gången Skipper åkte en mindre båt), men vi var tvugna att hålla ögonen öppna hela tiden då det var stockar och stenar nästan överallt. Jag kan lova att träden som låg en bit under vattnet såg skit läskiga ut. Ett av träden såg ut som en älg krona, jag fick kalla kårar när jag tittade ner i vattnet som såg svart ut och sen såg en massa vita träd/stockar/grenar.

Figo och Prytz släppte av mig, Kimberly och Skipper på en ö så vi skulle börja med grillningen och de skulle ro ut och fiska lite. Skipper stod och gnällde oavbrutet och ville följa efter husse i båten. Han var inte glad att husse var ute på vattnet kan jag lova. :P

Var hemma vid halv två på nattten, men fan vad kul vi hade. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0