Vårdcentralen

Jahopp, då ska man till vårdcentralen snart. Skar mig ganska illa i tummen igår när jag skulle laga mat. :S Men det är ju min vanliga tur när det gäller matlagning så jag är inte förvånad. Figo bara garvade när jag kom hem från jobbet igår. Jag tror att han har gått och väntat på att något sånt här skulle hända mig, i smyg. :P Men men, shit happends.

Ikväll åker Skipper iväg. :'( Nej, det är inte så illa. Kimberly ska passa honom i morgon och då var det smidigast att hon hade honom ikväll. Detta är för att Skipper ska slippa vara ensam så länge i morgon när både jag och Figo jobbar. Jag kommer jobba från 10-16 och Figo från 7.45-16.15 tror jag det är. Så då får han lite sällskap under dagen. :)


Nej, om man ska slänga i sig lite mat innan man ska till vårdcentralen och plågas.


Hopp hopp..

@-->-----

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0