Gå långt

Idag så kommer jag gå runt Skäggetorp (ca 6km) med Skipper, men det känns inte jätte roligt att göra det själv. Saknar min Anna. Våra långpromenader här var alltid lika trevliga, tjötade om precis allt möjligt och det var gött att få snacka av sig ibland med. Nu så bor lilla Anna "mitt i smeten" i Skänninge, som inte direkt är grannhuset. Det är några mil emellan, och det känns lite tråkigt. Men hon har iaf inte flyttat till Kiruna eller något liknande. :P

Så min promenad idag blir med Skipper och musik i mobilen. Visst det kan vara skönt att gå själv ibland med, men oftast är det roligare att ha med någon. Figo är lite för lat för att gå så långt, men om det är lite kortare sträckor följer han gärna med. :)

Nähe, dags att kolla mina andra sidor här.

@-->----

Kommentarer
Postat av: Anna

Ni får ta och komma hit i helgen. Har hittat ett jättefint område man kan gå på. Nästan som ett mini-ätran :D

2009-04-09 @ 18:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0