Helgen som var

I helgen åkte jag, Figo och Skipper hem till Anna för att ha trevligt i hennes nya lägenhet. När vi hjälpte henne flytta in, så vart jag lite tveksam på hur hon skulle få plats med alla saker. Hon flyttade från en 3:a till en 1:a. Men hon hade fått till det riktigt bra. :D

Så det blev gott att äta, dricka lite och vara sociala. Riktigt trevligt. ^^


Detta hade jag på mig på kvällen hemma hos Anna. Kortet är taget hemma hos mig.

Baksidan av min "outfit", älskar den! :D


Anna står och förbereder maten..


Figo hjälpte till och diskade.

Alla Annas katter, Gramse (pappa till Baloo), Turbo och sen Baloo den lilla. :)

Annas vovve Evo.

Dagen efter åkte jag, Anna, Tom och Figo till ÖB, och jag trodde aldrig man kunde ha så kul som vi hade. :))

Anna tyckte hon var sexig i denna mössan. xD

Men jag var sexigast i den här. :)

Anna försökte matcha men det gick inte. Inte ens med Figos hjälp.



Men Anna slog mig tillslut. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0