Tvätta

Japp, idag är det tvättdag och ganska nödvändigt. Hade knappt några rena kläder.

Vad som annars har hänt idag, gick upp tidigt och åkte med Mulla till stallet där hon och jag red ut. Super mysigt även fast det regnade. Mulla red självklart på GT och jag red på Frazze. Jag har ridit på Frazze en gång tidigare, och då var han super seg, men idag så var det ett rejält sug i honom och han ville bara fram hela tiden. Skit kul. Jag satt och skrattade nästan hela rundan åt just Frazze. Hehe, Mulla tror nog jag var dum i huvudet. :P

Efter stallet vart det hem, duscha och göra i ordning tvättpåsarna så att dom skulle vara färdiga tills min tvättid började. Sen efter en kort stund kom Mulla igen och hämtade mig, då drog vi till Squash hallen och solade solarium i 20min. Riktigt gött, men gud vad trött jag vart efter åt.

Nu måste jag ner till tvättstugan igen. *suck* Detta förbannade springandet fram och tillbaka. :( Men jag får iaf rena kläder. :)

@-->-----

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0