F*n också

Den intervjun jag var på igår till lagerjobb gick jätte bra. Förutom att jag fick reda på de riktiga arbetstiderna som var 7-16 och inte 19-21. Så det sket sig ganska brutalt. Nu vet jag ifs inte om jag har fått det eller inte, men det kvittar ju då jag inte kan missa två hel dagar i skolan.

Idag mår man som man förtjänar kan jag lova. :S Men jag hade kul igår så det gör inget. I morgon ska jag till Julia och få lite hjälp med den här förbannade matten igen. Just nu har vi ju plöjt igenom matte A,B och C på 10 veckor, detta tar egentligen 3år. Så jag tycker att vi är ganska duktiga. :)

Nej, nu orkar jag fan inte skriva mer. Funderar på att höra med Figo om vi ska beställa pizza. :) Jag äter inte pizza, men jag äter hamburgare. :)


@-->----

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0